قبلا گفتم بازم خلاصه میگم که طبق گفته علی ع العدل حیاه الاحکام .. یعنی جامعه بدون عدالت فراگیر و دارای رتبه ۱ رانت و پولشویی و ویژه خواری در دنیا ظاهر برپایی احکامش هر چقدر پر رنگ باشد اما روح و معنایی ندارد و تهش معلم قران فلان و مداح هفت تیرکش و آقا و آقازاده راستی و چپی و حزب اللهی پست و دونمایه متولی و سرور امور من و شما  میشود ..که شده ...تو این وضعیت اخلاق فرو میپاشه به وعده علی ع و اگه شما تو این وضعیت لا یتغیر از بزرگترین راهپیمایی مذهبی و شیعی دنیا در اربعین و اینجور ترین ها که من نمود و ما به ازای عملی ظلم ستیزی و عدالت خواهیش رو در جامعه نمی بینم  برای خودتون یه حماسه خاص و یه لالایی معنوی و مفتخر آمیز برای خواب کردن خود و دیگران ساختید  .. من اینجوری فکر و احساس نمیکنم ...  

بعدالتحریر : برای کسانی که دغدغه اسلامی با تم عدالت دارند ... خواندن نامه فوق العاده استاد حکیمی به فیدل کاسترو رو پیشنهاد میکنم ... اسلام با قراعتی از سنت و کتاب که شاید برای خیلی ارگان ها در این مملکت خط قرمز باشه طرح کردنش .. با یه سرچ ساده پیدا کنید